2011. augusztus 21., vasárnap

Verseim



Búcsú 
(versek Timihez VIII.) 


Búcsúverset, hogy írhatnék?
Ha nem hiányzom soha!
Búcsúcsókot, hogy adhatnék?
Ha nem csókoltam soha!
Fájdalmamat, hogy éreznéd?
Ha nem szerettél soha!
Bánatomat, hogy érthetnéd?
Ha nem is sírtál soha!
Ürességem, hogy éreznéd?
Ha nem is voltam soha!
Rímeimet, hogy érthetnéd?
Ha nem ismertél soha!
Hiányomat, hogy éreznéd?
Ha nem léteztem soha!
Boldog percem, hogy élhetnéd?
Ha nem nevettél soha!
Könnyeimet, hogy törölnéd?
Ha rám sem néztél soha!
Álmaimból, hogy ébrednél?
Ha nem gondolsz rám soha!
Énmellettem, hogy ébrednél?
Ha ott sem voltál soha!
Álmaidban, hogy élhetnék?
Ha nem kerestél soha!
Melletted én, hogy ébrednék?
Ha nem engedted soha!
Szép szemedbe, hogy nézhetnék?
Ha ki sem nyitod soha!
Tavaszod én, hogy lehetnék?
Ha nem olvadsz fel soha!
Szép emléked, hogy lehetnék?
Ha nem is voltam soha!
Szívedben én, hogy élhetnék?
Ha nem engedsz be soha!
Bármit neked, hogy adhatnék?
Ha nem adhattam soha!
Életemet, hogy élhetnéd?
Ha nem is álmodsz soha!
Két kezedet, hogy kérhetném?
Ha nem foghattam soha!
Bókjaimat, hogy kérhetnéd?
Ha nem is vágysz rá soha!
Szerelmedet, hogy kérhetném?
Ha nem kívántál soha!
Szavaimat, hogy érthetnéd?
Ha el sem mondtam soha!
Hogy szeretlek. 



2005 12. 02.

Nincsenek megjegyzések: